مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور:

 آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی /تمامی مراحل آزمون تأمین نیروی انسانی وزارت کشور زیر نظر سازمان سنجش برگزار می شود/ وزارت کشور هیج نقشی در اصل برگزاری آزمون ندارد

اکبر روشن ضمیر مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور با اشاره به هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت، اعلام کرد: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از امروز توزیع می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اکبر روشن ضمیر مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت اعلام کرد: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، امروز توزیع و آزمون روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می ‎شود.
ثبت نام کنندگان برای مشاهده و پرینت به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کنند. شرکت کنندگان در آزمون باید از فردا به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و فرم خوداظهاری را تکمیل کنند.
روشن ضمیر در این خصوص توضیح داد: بعد از رایزنی های مختلف با سازمان امور استخدامی کشور، مجوز جذب ۱۵۰۰ نفر در صف و ستاد وزارت کشور اخذ شده و منتظر برگزاری آزمون و  سپس اعلام سه برابر ظرفیت و برگزاری مصاحبه و ارزیابی در کانون ارزیابی وزارت کشور و سپس اشتغال افراد نهایی هستیم.
وی افزود: استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی و مصاحبه در کانون ارزیابی بر اساس مدل شایستگی صورت می پذیرد و از این تعداد (۶۰) سهمیه به ستاد وزارت کشور (۲۹۰) سهمیه برای اشتغال در فرمانداری ها و (۱۱۵۰) سهمیه به بخشداری های سراسر کشور اختصاص یافته است ، هدف تقویت زیست بوم سرمایه انسانی از ریشه ای ترین ساختار سازمانی یعنی بخشداری‌ها است.
مدیرکل توسعه منابع انسانی  وزارت کشور با اشاره به اینکه مواد آزمون براساس استانداردهای سازمان سنجش تنظیم شده است؛ گفت: وزارت کشور هیج نقشی در اصل برگزاری آزمون ندارد.
روشن ضمیر تصریح کرد: فقط اعلام نیاز مشاغل و اطلس توزیع سهمیه از سوی وزارت کشور انجام شده و اصل برگزاری آزمون با سازمان سنجش است که اسامی راه یافتگان بعد از طی مراحل قانونی در بخش های مختلف وزارت کشور در صف و ستاد جذب می شوند.

منبع: وزارت کشور