آغاز بهره برداری و تحویل بکهولودرهای

آغاز بهره برداری و تحویل بکهولودرهای خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری ها

آغاز بهره برداری و تحویل بکهولودرهای خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری ها - وبسایت مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران

جانشین رییس و معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از آغاز تحویل ۶۲ دستگاه بکهولودر ساخت داخل خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مسعود نصرتی با بیان خبر فوق افزود: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه، همزمان با آغاز ماه ربیع الاول سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور ضمن رونمایی از ۶۲ دستگاه بکهولودر خریداری شده برای شهرداریها و دهیاری ها، روند واگذاری از آنها را در شهر تفت استان یزد آغاز نمود.

 وی اضافه کرد: این ماشین آلات با بودجه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون تنظیم و از طریق برگزاری مناقصه عمومی در بین تولید کنندگان داخلی خریداری شدند.

در این مراسم که با حضور دکتر نصرتی و مهدی علیزاده مدیرکل امور اداری و پشتیبانی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور برگزار شد، مقرر گردید خریدماشین آلات از شرکت های تولیدی داخل کشور ادامه داشته تا ضمن کمک به شهرداریها و دهیاری ها در راستای  حمایت عملی از شعار جهش تولید گام های اساسی برداشته شود.

منبع : وزارت کشور