پیگیری طرح های نیمه تمام استان اولویت برنامه ها در سال جدید

استاندار البرز گفت: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، پیگیری و تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های سال ۹۵ استان البرز قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید حمید طهائی در آخرین نشست شورای اداری استان در سال ۹۴با اشاره به مسئولیت سنگین نظارت و اجرای دو انتخابات امسال، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ دولت در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می کنیم، برگزاری شایسته انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود.
وی ادامه داد: با همراهی و همدلی مسئولان و مشارکت مردم در تمامی ابعاد مختلف، این انتخابات به نحو مطلوب به سرمنزل مقصود رسید.
طهائی به خلق حماسه سیاسی و بازتاب گسترده آن در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: اکنون ایام رقابت انتخاباتی گذشته و باید درصدد همراهی و همکاری برای تحقق اهداف کشور و رسیدگی به امورات و دغدغه های مردم بود.
وی با بیان اینکه امسال یکی از دستاوردهای استان تکمیل مطالعات سند آمایش سرزمین بود، افزود: این سند به عنوان یک امر راهبردی و ضروری در تصمیم گیری های استان کاربرد ویژه ای خواهد داشت.
استاندار البرز، با اشاره به اهداف کلی استان، اضافه کرد: در سال پیش رو موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از مسائل محوری استان است که با دستور کارهای ابلاغی به جد پیگیری و اجرایی می شود، همچنین تعیین تکلیف طرح های عمرانی نیمه تمام در اسرع وقت مورد بررسی قرار می گیرد.
وی افزود: در سال ۹۴ حدود ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی ملی البرز بوده و ۲۷۰ میلیارد تومان نیز از سوی دولت به شهرداری ها تعلق گرفت.