دیدار و گفتگوی استاندار البرز با جمعی از کارگران بمناسبت هفته کار و کارگر

دیدار و گفتگوی استاندار البرز با جمعی از کارگران بمناسبت هفته کار و کارگر/کارگران در بطن مسیر توسعه و رونق تولید قرار دارند/بازوان قدرتمند کارگران چرخ تولید و اقتصاد را به گردش در می آورد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هفته کار و کارگر بهانه ای برای قدرشناسی از این تلاشگران عرصه آبادانی و توسعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی در حاشیه حضور در جمع کارگران و تلاشگران عرصه تولید که روز یکشنبه در محل کارخانه تراورز بتون صورت گرفت، افزود: در احکام دینی و روایات ما همواره بر ارزش و جایگاه کارگران تاکید شده است.
وی ادامه داد: این تلاشگران با بازوان قدرتمند خود چرخ تولید و اقتصاد کشور را به گردش در می آورند و در بطن مسیر توسعه و رونق تولید قرار دارند.
شهبازی گفت: این شرکت یک سال و نیم پیش با تلاش های صورت گرفته از حالت انفعال و حداقل نیروی کار خارج شد و مدیریت آن به دولت بازگشت از این رو تعداد نیروی کار آن ۳ برابر شد و بیش از ۲۰۰ نفر مشغول به کار هستند.
وی افزود: روند امور این مجموعه را به صورت مستمر زیر نظر دارم و در جریان موانع و مشکلات ان قرار گرفته ام و با تدابیری که اندیشیده شد اکنون شاهد پیشرفت و توسعه آن هستیم.
استاندار البرز گفت: امید است با این روند که حمایت های دولت محترم را همراه دارد، با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، شاهد پیشرفت روز افزون این واحد بزرگ تولیدی و افزایش بیش از پیش نیروی کار در آن باشیم.
استاندار البرز با اهدا گل از کارگران این مجموعه تولیدی قدردانی کرد.