تدابیر رهبری نظام

تدابیر رهبری نظام، مردم و جوانان، عوامل شکست دشمنان در برابر نظام است

تدابیر رهبری نظام، مردم و جوانان، عوامل شکست دشمنان در برابر نظام است - وبسایت مجمع استانداران

استاندار خراسان شمالی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب، مردم و جوانان پرتلاش و برومند عناصر اصلی شکست توطئه های دشمنان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدعلی شجاعی در این آیین که با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: از زمان بدو ورودم به استان تا کنون نیرو انتظامی این مجموعه جان برکف بر اساس برنامه در تمامی صحنه ها و لحظه آنچه را که لازم بود، بسیار مطلوب انجام داده اند و مردم ایجاد و حفظ امنیت را به خوبی احساس می کنند. 
شجاعی افزود: بنده اعتقاد دارم انقلاب اسلامی مسیر بسیار پرتلاطم و پر فراز و نشیبی که استکبار جهانی با توطئه های مختلف ایجاد کرده است را روز به روز با سربلندی و با افتخار طی کرده است که رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری عنصر اصلی به زانو درآمدن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 
شجاعی مردم را دومین عنصر اصلی برای شکست دشمنان در برابر نظام توصیف کرد و گفت: اشتباه بزرگ دشمنان ما عدم شناخت از مردم است که فکرمی کنند با جنگ و فشار اقتصادی می توانند مردم را به زانو دربیاورند اما آنان باید بدانند مردم از پیروی از مقام معظم رهبری دست برنمی‌دارند. 
وی در ادامه سخنان خود گفت: جوانان برومند و پرتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی که با جانفشانی و استقامت در هشت سال جنگ نشان دادند جنگ نظامی بر آنان تاثیری ندارد سومین عنصر شکست دشمنان در برابر جمهوری اسلامی است و اکنون دشمنان فشار اقتصادی همه جانبه را در دستور کار قرار داده اند. 
شجاعی اشاره داشت: قبل از آغاز تحریم ها علیه کشورمان زمزمه هایی بود که مردم با دچار به مشکلات اقتصادی توانی برای مقابله ندارند اما با شکل گیری موضوع دفاع از حریم و حرم اهل بیت (ع) جوانانی مانند شهید حججی نشان دادند مسیر دفاع و ایستادگی ادامه دارد. 
شجاعی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به نقطه امید بسیاری از آزادگان در کشورهای مختلف شده است، افزود: در این استان به لطف الهی و برکت خون ۳ هزار شهید و داشتن مردم خوب مسیر کار برای تمامی مدیران مشخص است و اجزای مختلف در کنار هم با هوشیاری و با تسلط دانایی بر امور در کنار یکدیگر و جلوتر از مشکلات حرکت می کنند. 
وی گفت: همواره تلاش کردیم خدمتگزاری خوب برای استان باشیم و مسئولان کشور نگران وضعیت استان نباشند که وضعیت سفید استان در اغتشاشات آبان ماه بیانگر این موضوع است.
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سردار سرتیپ دوم علیرضا مظاهری قدردانی و سردار سرتیپ دوم سعید مطهری زاده به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان شمالی معرفی شد.

منبع : وزارت کشور