استاندار خراسان جنوبی که در نشست تخصصی حوزه صنعت و معدن شهرستان طبس گفت: بر تامین برخی از زیرساخت های مورد نیاز صنایع و معادن از جمله آب و برق از سوی وزارت نیرو تاکید کرد و گفت: مسئولان ذی ربط در خراسان جنوبی نیزباید تلاش خود را برای تامین زیرساخت های مورد نیاز در این زمینه بکار گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید علی اکبر پرویزی، از اجرایی شدن طرح جامع زغال سنگ در شهرستان طبس خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، مردم از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

وی ضمن قدردانی از خدمات و پیگیری های انجام شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: امیداست سفر دکتر نعمت زاده به استان موجب برکت در استان و شهرستان طبس شود.

وی افزود: تصمیماتی که در بازدید از حوزه معادن و صنایع استان اتخاذ گردد، زمان بر خواهد بود اما به طور یقین اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: اختصاص دو درصد از سهم معادن می تواند نقش بسزایی در توسعه مناطق مختلف داشته باشد که امیدواریم هرچه سریعتر با تاکید و دستور مساعد مقام عالی وزارت این امر نیز اجرایی شود.

این گزارش حاکیست، شب گذشته نشست تخصصی صنایع و معادن طبس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ، استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی در محل فرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار و مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان طبس به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.