زمانی قمی در دیدار با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که محل در دفتر ایشان انجام شد، مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را مطرح و خواستار رفع آنها شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،  زمانی قمی استاندار مرکزی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان، در جهت برون رفت از مشکلات بخش صنعت و معدن استان راه حل هایی را مطرح کرد.
وی با اشاره به ظرفیتهای استان مرکزی در حوزه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری، تصریح کرد: این استان علاوه بر توسعه صنعتی و کشاورزی استانی است که به لحاظ تاریخی و فرهنگی در کشور  جایگاه ویژه ای دارد و بخش بزرگی از تاریخ ایران از علوم مختلف از این سرزمین رشد کرده و در حوزه گردشگری نیز دارای ظرفیتهای بسیاری است که توسعه آن باعث تحول اقتصادی و بهبود رفاه اجتماعی در استان می شود.
استاندار مرکزی ابراز کرد: استان مرکزی در زمینه کشاورزی نیز دارای ظرفیت بسیار بالایی بوده که می‌تواند در راستای توسعه اقتصادی این استان مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: کشاورزان این استان با مشکلات و تنگناهایی روبرو هستند که باید در جهت رفع آنها برنامه ریزی و تلاش شود.
استاندار مرکزی در این دیدار مشکلات چند واحد بزرگ تولیدی در شهرستانهای اراک و ساوه  را مطرح کرد و خواستار کمک دولت در جهت رفع آنها شد.
زمانی قمی اخذ تائیدیه کمیسیون ماده ۲۱۵ برای احداث  قطار سریع السیر اراک –تهران را مطرح و پیگیری نمود.
زمانی قمی در این دیدار تقاضای انجام سفر رئیس جمهوری به استان مرکزی را نیز مطرح کرد.