استاندار: احداث سه بیمارستان ۵۴٠تختخوابی در استان در آغاز زمستان ١٣٩٧

استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم شروع عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان گفت: وزارت بهداشت و درمان با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث سه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شروع زمستان ۹۷ را برای مردم استان سیستان و بلوچستان بیادماندنی رقم زد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد علی موهبتی؛ در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، وزیر بهداشت و درمان و سایر مسئولان اجرایی استان برگزارشد، گفت: از مشارکت، همراهی و هم افزایی بسیجی وار مجموعه دست اندکاران تامین و واگذاری زمینهای موردنظر برای ساخت این بیمارستانها که با به کارگیری همه امکانات؛ مقدمات این اقدام ارزشمند را فراهم کردند، تشکر می‌کنم.
موهبتی افزود: وزارت بهداشت و درمان با این اقدام که بیش از ۲۸ درصد بودجه وزارتخانه را برای ساخت این بیمارستان ها اختصاص داده، به سمت و سوی عدالت بهداشتی و عدالت اجتماعی حرکت کرده است.
استاندار مشارکت های مردمی را لازمه اجرای پروژه‌های مهم دانست و افزود: این موضوع بسیار اهمیت دارد به طوری که اگر مردم و طوایف مشارکت کنند و۵۰ درصد تاسیسات طرحها از جمله طرح تاسیس دانشگاه علوم پزشکی چابهار را تامین کنند، ۵۰ درصد باقیمانده را دولت تامین خواهد کرد.
وی با اشاره به سخنان آیت الله سلیمانی در خصوص زمین احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی زاهدان گفت: آمادگی داریم حتی بیش از ۱۰ و تا ۱۵ هکتار زمین را هم برای ساخت این بیمارستان تامین کنیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.